E-SPORTS PETXACUCHA

Molt bona nit, avui os portaré una entrada on os comentaré una mica la meva presentació amb l’estil petxacucha, o sigui son 20 diapositives de 20 segons un total de uns 6 minuts, sincerament aquesta experiència m’agradad molt perquè mai havia fet una presentació d’aquest estil. Jo pensava que hem costaria molt més la veritat, però com ha sigut un tema que el tenia molt per la mà i realment he disfrutat molt del tema, doncs per mi ha sigut bastant fàcil, de fet a la presentació ho vaig improvisar tot perquè aquell dia tenia molts exàmens i deures. El meu petxa anava sobre els esports electrònics, també coneguts com E-SPORTS i us tractare d’explicar el que són i perquè estan triunfant tant, la gent és  pensa que és una tonteria però la veritat que s’equivoquen molt com podreu veure a la meva presentació. Com la ultima setmana vaig estar malat no vaig poder anar a clase i no estic segur si es veura bé del tot la meva presentació, per aixo us deixaré el link on la ha pujat perquè la gent la pugui veure i opinar. Espero que us hagi agradat! Deixo el link a continuació.

LINK SLIDESHARE:< http://es.slideshare.net/AlejandroPrez75/petxacucha-esports

Espero que començeu bé la setmana !😀

Deixa un comentari

