Timeglider

Bona nit, feia temps que no ens viem pero tinc una bona noticia i és que avui fare una nova entrada sobre un programa que us vindra molt bé en algunes asignatures com Socials, basicament quant treballeu l’història d’alguna cosa, aquest programa s’anomena TeamGlider i és un programa que per lo que he vist està molt bé perquè és molt fàcil d’utilizar, util i ràpid de fer. Si les noves tecnologies et costen una mica més tens una guia on t’ho explican com ho has de fer. El nostre professor ens va donar a escollir entre el TimeToast i el Timeglider, però jo he agafat el segon basicament perquè per una persona novata per mi en aquest tipus de programes penso que hem vindria molt bé. La meva línea del temps tractava sobre l’història de l’imformàtica on podiem veure els models més antics inventats pels egipcis i ara veíem uns models molts sofisticats com el Mac que està fabricat per Apple.  Com al principi quan començeu amb alguna cosa nova pot costar una mica us deixaré el meu enllaç de la meva linea del temps i així també ho veu el meu professor i espero que hem possi bona nota😀

Espero tornar d’aqui poc per aqui followers! Ens veiem!

Enllaç de la meva línea del tems: http://timeglider.com/timeline/9be0d285b794187f

Deixa un comentari

