La meva mare és la millor del món!

Molt bona tarda viewers avui us portaré una entrada  perquè us doneu de la importància que tenen les vostres mares en la vostra vida, no podeu dir de que fan totes les coses per fastidiar-vos, ella sempré et voldra ajudar perquè ets la persona que més estima en aquest món.

PERQUÈ ÉS LA MILLOR?

-Perquè ho dona tot per a mi.

-Perquè es porta molt bé amb mi.

-Perquè m’ajuda en tot el que pugui, i moltes coses que he aconseguir fins avui dia les he aconseguit gràcies a ella.

JO EM COMPORTO BÉ AMB ELLA?

-Jo hem comporto bé amb ella pero es cert que a vegades faig una contestació dolenta i clar la meva mare logicament s’enfada perquè no he fet el que tocaba. Normalment no s’enfada molt amb mi pero quan alguna vegada s’ha enfadat ha sigut perquè no volia fer els deures o no volia estudiar, feu-me cas, tenieu que fer les coses desde el principi perquè al final acabareu fent el que hos digui la vostra mare, només ahoreu perdut temps.

QUE HA FET LA TEVA MARE PERQUÈ LA VULGUIS TANT?

Simplemet que és la meva mare i amb això ho dic tot, jo penso que tu sempré has d’estimar a la teva mare simplement pel fet de que és la persona que et va portar al mon, ara estareu pensant i el teu pare? El meu pare també me l’estimo molt i es genial com a pare i traballa bastant perquè nosaltres i la família puguem viure millor, l’unic que amb les mares normalment tens més afecte

REFLEXIO FINAL:

-Cuideo a la vostra mare lo màxim possible i si heu fet alguna cosa malament demaneu-li perdo ara mateix perquè ella segur que no s’omereix.

-Igual que ella t’ajuda tu també ajudali, ajugar és vida.

-Mediu les vostres paraules alhora de contestar

FOTOS:

ed841-graduacion2bgonzalete0001

http://www.niñoymadre.com

fae97-mafalda-enfadada

http://www.notenfadescontumadre.com

2bf56-moeszyslak8

http://www.moderatuspalabras.com

VIDEO:

Pusaré un video de una mare i un fill jugant i pasant-lo bé junts.

Deixa un comentari

