Molt bona tard viewers avui portaré la meva reflexió sobre un video molt emotiu i que em fa molt de respecte. Dividirem l’entrada en les seguents parts: Explicaré una mica del tema que hi va, que pensó jo,les meves opinions, les meves experiències i al final de tot us deixaré el video perquè ho pugueu veure vosaltres també

Explicacio,Resum:

Es una nena asiàtica que té un pare que és mut per tant que no pot parlar com el demes pares i clar això a la nena no li agrada però esque també desde l’escola els seus companys li fan bullyng i li recorden aquest tema tant delicad, llavor la nena sufreix molt i decideix suicidar-se el dia del seu aniversari però el seu pare li salva la vida donant-li la seva pròpia sang, malauradament la nena necessitaba molta sang i el pare va morir per falta.

Que penso?

Crec que aquesta nena li ha passat el que li passan a molta gent d’avui en dia perquè no valoren lo que tenen hasta que ho perden, el pare li volia molt a la seva filla però la seva filla semprè era com si li quedara alguna cosa perquè el seu pare és mud i no es com els altres pares, la filla és dona compte de lo molt que l’estima el pare donant-li la sang i arriscanse per la seva vida.

Opinio:

A mi aquest video m’agradad perquè m’he donat compte de que tinc que cuidar més als meus pares, perquè hem dono compte de lo importants que són per a mi, jo m’arriscaria la vida per ells, jo li donaria la sang a ells, lo que m’importaria  és que les persones més importants de la meva vida estiguessin bé. Lo primer que he fet quan he acaban de veure el video ha sigut anar a donar-lis un peto als meus pares.

Les meves experiències:

Que moltes vegades escolto més als amics que als pares pensant de que els amics és pareixen més ami i no lo faig cas als consells que hem diuen els pares, pero això no te que ser així tinc que fer cas dels 2 tipus de consells però sempré els teus pares et diren coses per al teu bé.

1

http://www.creentupadre.com

73b92-bk_el_equipo

http://www.ellosonlosmejores.com

Video: Us deixaré el video del qual hem estat parlant tota l’estona, fins un altre cop!

Deixa un comentari

