Una persona Emprenedora.

Un emprenedor és una persona que coneix les seves capacitats o virtuts, limitacions,defectes,els seus gustos i és capaç de tenir una idea, sap planificar-la i organitzar-la i finalment portar-la a terme. També hem de dir que un emprenedor ha ser ser una persona que es sacrifiqui i que lluiti pel seu objectiu. Jo d’un emprenedor destacaria les ganes per seguir endavant i fer-ho cada dia tot millor, podríem dir que també no te por al fracàs, recordem que dels fracassos s’aprenen sempre que desprès reflexionem el que hem fet malament perquè la pròxima vegada ho fem millor. A continuació parlarem de les coses que has de tenir per ser un bon emprenedor i també els seus defectes.

Virtuts: Creatiu ,organitzat, treballador, tenir iniciativa,valent,autònom, treballar en equip, equilibrat, decidit, força de voluntat,sacrifici, no tenir por al fracàs ,bon comunicador ,saber del tema que tractàs,apassionar-te el teu treball, observador, saber economitzar, aguda, ha de saber reinventar-se. De les virtuts la que jo destacaria seria la de reinventar-se perquè en aquesta societat és fundamental reiventar-se perquè estem en una societat molt consumista.

Defectes: Indiferència, inconstant, no donar la cara, gandul, excés de confiança, moltes expectatives , estúpid, mal comunicador, no concretar, mal negociador, pessimista, impulsivitat, Ingeni, no tenir criteris, inseguretat. Jo us puc contar una mica les meves experiències en un d’aquest defectes, en el meu cas és la inseguretat perquè he perdut moltes oportunitats per culpa de la inseguretat ja que he dit que no per por o per vergonya.

Autodiagnosi:

VIRTUTS

Treballador: Personalment crec que sóc molt treballador perquè sempre m’agrada fer-ho tot el màxim de be possible i sempre faig tot el possible per treure la millor nota , sempre que hem deixen temps a classe intento aprofitar-lo per no tenir tanta feina a casa.

Sacrifici: Hem sacrifico perquè per exemple, moltes vegades els meus amics m’han trucat per sortir a donar una volta i clar lògicament això és el que m’agrada fer però com al dia següent tenia un examen important m’he quedat a casa estudiant metre’s que els demés s’anaven, però jo vaig decidir que els estudis són més importants.

Força de voluntat: Crec que tinc molta força de voluntat perquè per exemple jo tenia una mania que era que hem menjava les ungles i vaig arribar al extrem de que ja no era una mania sinó que podia ser perjudicial per a la meva salut en el moment de que hem podien entrar infeccions molt més fàcilment i vaig arribar a un punt en la meva vida que vaig dir: fins a qui hem arribat i mai més me les vaig menjar, ara mateix penso que tonto era, hem fan fàstic.

Defectes:

Pessimista: Crec que sóc molt pessimista perquè jo veig que la gent per exemple no estudia per un examen i la veig dient: segur que hem va be! I jo que he estudiat molt dic segur que hem va malament, faré un fallo tonto en alguna resposta i treure una nota dolenta. És una actitud que no m’agrada i hauré de canviar-la.

Masses Expectatives: Crec que moltes vegades hem proposo moltes coses i clar com són difícil desprès no les compleixo i hem penso que ho he fet molt malament i si ens posem a pensar segurament no estarà malament, el únic problema que hi ha esque m’he proposat coses que per algun motiu no hi podré complir.

Inseguretat:Sóc una persona molt insegura i això ja hem bé dels meus familiars que també hi son així. En general ho soc perquè tinc por a equivocar-me que també és podria anomenar tenir por al fracàs, tinc clar que per aquest motiu he perdut moments molts bons que hi tindria que haver viscut com per exemple t de no fer algunes activitats amb alguns llocs per por a equivocar-me i que llavors es mofassin de mi. He de dir que cada dia la estic superant més i estic content.

1

e792a-maggie20simpson

73b92-bk_el_equipo

Video: Os posaré un video on os donaré alguns consells per superar la timidesa. Espero que us agradi!😀

Deixa un comentari

