Expositors de Campions S5 – League of Legends.

Molt bona tarda subscriptors avui portaré un video pels amants del LOL. En aquest video portaré els campions que estan més forts a cadascuna de les seves posicions correspontents i també parlarem de les ultimes notícies dels yt espanyols que hi juguen aquest joc, i del meu  main. Començem!

CAMPIONS MÉS FORTS:

TOP: Els campions que més és porten en aquesta linea son generalment el ad, també podriem dir que son tankys, basicament els que tenen molta vida. Trobariem a Irelia,Sion,Jax, són campions que tenen molt wurst y mobilitat menys sion. Hem de destacar que Fizz top AD s’esta començant a jugar perquè ahir al partir dels Unicornis vs Fnatic el top el va jugar i clar quan ho juga un famòs ho juguem tots els altres. El meu favorit es Fizz perquè és molt juganer.

MID: A mid normalment és juguen els asesins com Katarina,zed,annie,velkoz, entre ells són jugadors molts diferents però tots tenen una cosa que els fà espècials i és juguen molt. El meu favorit d’aquest és Zed perquè té molta mobilitat.

Jungle: És poden jugar tots tipus de campions desde tankys als més assassins com Jax però en la meva opinió en aquesta posició els que més m’agraden són els hibrids que poden fer qualsevol de les dues coses. El meu preferit és Shaco per lo rapid que és mou.

ADC: Els carrys normalment són els que fan més mal pero també els mes dèbils, ultimament el que més és juga és Graves perquè te més armadura que els demès però el que més m’agrada a mí es la Ashee, una arquera molt potent amb molts critics.😀

Supp: Al supp és la posició podriem dir que meny jugador la juguen perquè diuen que és la mes aburrida, però els campions que més és  juguen son Janna i el Therhs

EL MEU MAIN:

Primer de tot Main significa el campio  amb el que millor jugues i amb el meu cas es el ”Pescaete”, també més conegut com Fizz, m’agrada molt perquè primer de tot té molt mobilitat  i també he de dir que té uns bons escalats , les seves tècniques són molt rapides i per tant tens moltes formes d’escapar.

ULTIMES NOTICIES YT ESPANYOLS DEL LOL:

-Knekro ha pujat un video amb el fizz ad, perquè és va portat a la LCS i li van donar ganes de jugar, això li passa molt😀

-Cabravoladora ha fet un streaming per veure si puja a Diamant, el resultat no us lo puc dir perquè s’esta jugant ara.

CoolifeGame: Ha pujat un video amb Braum top de comèdia mostrant els seus critics ( es troll)😀

Aquesta vegada no podré possar ninguna foto perquè no se perquè no hem deixa:/ A canvia os pasaré 2 videos, sento les molesties. El primer sera del enllaç del streaming i el segon del video del CoolifeGame

VIDEO:

Deixa un comentari

