Ser feliç

Molt bona tarda ”viewers” avui us portaré una entrada sobre un video que he vist de la felicitat que m”ha agrada molt a la vegada que també m’ha fet pensar. Espero que us agradi començem.

QUE HE ENTÈS?

-Que en aquesta vida hem de viure al màxim. Lo que puguis fer avui no ho deixes per demà

-Que hem de estar contents. La vida és per pasar-ho bé sino no te cap sentit

-Els diners no ho es tot. Prefereixo tenir amics que molts diners i no tenir cap.

-Hem de superar les nostres pors. Ens hem de superar cada dia per ser millors persones.

-A la vida ni haura cosas que t’agradin fer i altres que no però si són necessaries las tindrem que fer com per exemple anar a l’escola anar a treballar.

-Si tenim un treball ens té que agradar per poder anar amb ganes i disfrutar-lo.

QUE PENSO?

Pensó que el que diu el video es veritat i que tots tindriem que viure més la vida. Jo tinc una experiencia que pugui que us ajudi. Jo sóc una persona que m’apasionen els videojocs molts, però el meu temps lliure mel passava jugant sempre al ordinador i vaig comprendre de que ni ha temps per toto i que també tinc que sortir i fer altres coses, ara hem sento molt millor, perquè com jugo meny estic més amb la familia i quan jugo hi jugo amb més ganas.

RECORDEU SEMPRE HEU DE VIURE AMB GANES DE FER LES COSES BÉ.

FOTOS:

EL DINERO NO ES TODO

http://www.lafelicidad.com

http://www.cosasreales.com

http://www.tusexitos.com

VIDEO:

Aquest és el video que he estat parlat abans esperó que us agradi.

Deixa un comentari

