Desitjos Diferents

Molta bona nit, avui us portare una entrada sobre un video, és un video que veureu desitjos completaments diferents per els seus diferents casos i problemas, espero que l’entengueu i sobretot que valorem més las coses, entendreu perquè dic això de seguida.

QUE HE ENTÈS?

He entès que tenim que valorar més el que tenim al nostre entorn, no valorem les coses que tenim sempre al costat perquè con sempré les tenim a l’abast, un exemple molt clar és la familia, en el meu cas a vegades m’enfado amb la meva mare i jo li responc malament o amb males paraules i em dono conte de que sóc molt tonto perquè ella esta molt bé i no la valoro, el dia que no estigui ploraré per ella perquè es la persona més important que tinc a la meva vida i llavors hem donaré conte de que la he perdut, com és diu sempre les coses no és valoren fins que és perden. En el video podrem veure gent amb dessitjos molts diferents, desde que volen fer un viatje a Grècia fins dessitjos que nosaltres no els considerem com per exemple caminar o sortir al carrer.

QUE PENSÓ?

Penso que hem de valorar més les coses que tenim, que tenim molta sort de tenir una bona salud. Moltes vegades m’enfado per moltes tonteries per exemple el dia de la lotería que hem dona rabia de que no em toqui però que voleu que us digui, prefereixo ser pobre i que tota la meva familia estigui bé de salud i la pugui veure amb un sonriure tots el dies.

LA MEVA OPINIÓ:

Jo invitaría a totes les persones del món a veure aquest video per veure la sort que tenim de no patir aquestes malalties tan complicadas i dificils, desde aquí mandó una abraçada i un petó molt fort per totes les persones que estiguin patint aquests tipus de malalties i a totes les persones que están al costat seu ajuntant-les. Crec que és un video que m’ha fet recordad tot el que tinc  i a partir d’ara valoraré tot el que tinc una mica més.

LES MEVES EXPERIÈNCIES:

Afortunadament no tinc ninguna persona a la familia  amb aquestes malalties tan dificils com la Leucenia i els càncers però si que he vist a gent important en la meva vida amb cáncer i els he vist pasar moments molts dificils, os recumano animar-los molts, això els ajudara.

FOTOS:

VIDEO: Us deixaré el video que he explicat una mica perquè ho podeu entendre més, gràcies.

Deixa un comentari

