League of Legends

Molt bon dia ”viewers” avui portaré una entrada d’un joc molt conegut que és el League of Legend més conegut com LoL.

Espero que us agradi, començem!😀

Definició perquè l’entegueu millor: League of Legends (sovint abreujat com LoL, i de vegades com LofL) és un joc d’estratègia en temps real de vídeo d’acció desenvolupat i publicat per Riot Games per a

PERQUE M’AGRADA?

-Perquè és un joc molt divertit perquè tota l’estona tens que estar en acció, concentrat i et tens que que comunicar-te amb els teus companys d’equip per aconseguir guanyar la partida.

-És un joc que pots portar 2 anys jugants i et seguira agradant, mai t’aburriras perquè li van fent constants actualitzacions perquè no perdi la gracia.

-Jugo amb els meus amics de l’escola i això també és una forma de relaccionar-se amb altra gent, de fet aquest any m’ha passat, ni havian 2 companys que no parlava amb ells mai i gràcies amb aquest joc ens hem unit i ens hem fet molts amics.

TU QUE GUANYES?

-Basicament passar-to be una estona amb els amics

-És un joc amb molta estratègica, tens que estar molt alerta i això afavoreix al desenvolupament dels teus sentits.

-Olvidar-te una miqueta del mon extern i dels problemes.

COM EL VAIG DESCUBRIR?

-Un amic meu que el vaig coneixer quan jugava a futbol en l’hospitalet sempré hem deia juga al Lol és joc que està molt bé i ens ho passarem molt bé els dos junts i jo deia que no però m’enrecordo que el dia que quedava nomes 1 setmana perquè ens anessim de vacances d’estiu vaig anar a la casa d’un amic que curiosament també el tenia i vaig pensar si el tenen tots el meus amics el tindre que probar, no?

-També he de dir que és el joc més jugat del món.

PROFESSIONALITAT

Aquest joc no és cap tonteria ni ha gent que és guanya la vida jugant aquest lloc ja que és el mes jugat de tot el món, aqui a Espanya tenim un cas i és un jugador anomentat Xpeke, és un noi normal que va comenzar a jugar  aquest joc i els cazatalents de Fnanatix és van fixar en ells i 1 any desprès va donar el salt a la LCS que és on juguen els Challengers o sigui els millors. El seu equip a la temporada 2 van guanyar el titol i és van proclamar el millor equip del món i xPeke el millor jugador del lloc, en aquell torneig el premi era d’un 1.000.000 repartits entre el entranador i els altres integrants del equip.

LA MEVA SITUACIÓ

Jo ara mateix he entrat a la divisió de Bronce  i em queda un llarg camí per arribar a ser un jugador respetable, pero ja tinc el meu equip format i junts anirem millorant fins arribar a algún lloc, pero ho fem sobretot per divertir-nos.

FOTOS:

www.funandseriousgamefestival.com

wegret.com

www.fragmenow.com

boards.na.leagueoflegends.com

VIDEO:

He portat aquest video perquè és molt còmic i mostra el joc tal como és

Deixa un comentari

