SOM COM SOM

Bon dia ”viewers” como estem? Avui porto una entrada que té molts valors que m’agradaria compartir i que vosaltres els ensenyeu o els possesis en pràctica😀 , Començem! També he de dir que són les meves opinions sobre un video que us posare al acabar el text.

Pensó que és un video molt bonic i que a tot tipus de gent li pot agradar però lo que ens interessa són els valors i jo crec que aqui en aquest video ens diu molts com per exemple l’empatia, que això significa posar-se en el lloc d’un altre. Exemple: Quan una persona veus per exemple que hi surt a la pissara per fer mates i veus que no s’en surt i la gent és riu d’ell i tu en aquell moment et poses en el seu lloc i segur que dirias pobre noi no li surt i s’estan rient d’ell i es possara més nervios i llavor li dius a la resta dels teus companys, ja esta bé no?

Un valor molt important que també ens trobem és el del perdo. Totes les persones tenim dret a equivocar-nos perquè ens equivoquem tots (ningú és perfecte), per tant també tenen dret a donar-li una oportunitat, creiume.

Hem de recordad que tots aquest valor ens els ensenyen els pares perquè ells són els que ens eduquen però un factor també molt important és l’escola ,els professors, fan un paper molt gran, recordeu com diu el meu professor de imformàtica: ”Mai és tendria que deixar d’aprendre”

He tingut alguna experiència amb l’aspecte del perdò amb gent que m’ha fet coses molt lletges però he sapigut perdona i m’alegro perquè avui en dia són dels meus millors amics i m’els estimo molt, pero també he de dir que ni haura vegades que no podreu perdonar a una persona perquè no l’accepteu de cap manera i he de dir que això tampoc és tan dolent perquè les persones SOM COM SOM i no totes son igual , lo important és que no xoqueu amb aquella persona.

FOTOS:

desmotivaciones.es

www.desmotivar.com

VIDEO:

Poso el video que us he parlat abans al principi, és molt bonic espero que el disfruteu!

Deixa un comentari

