Animals en Perill

Bon dia, tindria que haver pujat l’entrada ahir però de fet la vaig pujar  però avui quan he arribat a classe m’he sorprès perquè jo ahir si que la vaig pujar i al meu ordinador sortia que estava pujada, parlarem de l’abandonamet dels animals.

Ara s’apropen les festes de nadal i molts pares regalen gossos,gats als seus fills i al principi molt bé però desprès quan s’acosta el estiu la gent els abandona i molts d’ells moren o es queden abandonats al carrer per sempré i això lògicament no es vida per ells.

Quan era petit el meu pare anat a treballar és va trobar a un gos de 1 setmana a la calçada de la carreta ple de sang. El va deixar tot el dia al cotxe perquè clar ell no podia saltar-se el treball i quan va sortir va anar corrents al veterinari i li van dir que el tenir que operar de les potes i ell va preguntar el pressupost , llavor era molt elevat, era el que guanyava ell en uns 5 o 6 mesos, però el meu pare va dir que sí perquè li feia molta pena i és va possar bó i ens va aportar moltes coses que jo crec que no podria aportar ningú.

Jo us animo que no compreu animals perquè són molts cars i les protectores d’animals están plenes d’animals sense casa i amb ganes de trobar a una persona que l’estimi i els cuidi.

FOTOS:

VIDEO;

He posat aquest video perquè crec que reflexa la meva idea a la perfecció.

Deixa un comentari

