Jo vull ser..

Molt bona nit, avui os porto una entrada del que jo vull ser cuan sigui gran, la veritat es que tenia pensat fer l’entrada demà però no hem podia dormir i me posat a fer l’entrada. En aquesta entrada hem fare varies cuestions i pensaré una mica del tema, amb l’objectiu d’aclarar el meu futur.

QUAN ETS PETIT QUE VOLS SER? (5-9 anys)

-Astronauta

-Policía

-Super heroi

Es normal perquè són de les primer coses que ens impacten.

Quines característiques vols en el teu treball  (10-13 anys)

-Has de tenir un boníssim sou

-Dissabtes,diumenges lliures

-A prop de casa

Quin tipus de traball vols trobar? (18-65)

-Lógicament la gent vol el millor treball possible amb les característiques que hem dit abans, pero avui en dia la gent busca treball del que sigui. Posem la situació del meu germà , ell va estudiar periodisme a l’universitat de BCN i de moment treballa a Mercabarna moven caixes… Aquest futur per ell no es just perquè ell ha dedicat molt de temps estudiant però la situació d’avui en dia dona fàstic.

Que vull ser jo?

-M’agradaria estudiar periodisme per treballa a la radio, el meu son es treballar en un programa que parlin de futbol, que facin cròniques com per exemple PUNTO I PELOTA, MINUTO A MINUTO, DEPORTES CUATRO. M’he de fixar en gent de l’ofici com per exemple Manu Carreño.

Crec que es dificil arribar a la radio pero tot amb esforç es pot conseguir i jo ja us dic que no hem rendiré.

www.periodistadigital.com

www.formulatv.com

marinagj.wordpress.com

www.calculapuntoscomunio.com

VIDEO:

He escollit aquesta canço perquè hem dona energia i ve molt bé per als dilluns jaja😀

Deixa un comentari

