Mai T’oblidaré!

Molt bona tarda ”viwers” avui faré una entrada dels records de l’infància pero jo os portaré el que a mi em va marcar en aquella època tant important,també està relacionat a una de les persones que més estimo en aquest món estigui on estigui, ell era ùnic i m’ho va demostrar.

M’enrecordo tots el dies de quan tenia 5 anys que a l’estiu sortia tots els dies amb ell al parc on hi havia molts ocellets i ell m’explicava coses d’ells, només per estar al costat d’ell ja disfrutaba.

Caminaben molt però esque disfrutavem molt, ell m’anava dient acudits i sempre em feia riure. Als dos ens agradaba molt sortir, a ell perquè tenia molts dolors i es distreia si anava amb mi parlant, i jo perquè en aquell moment no coneixia res i m’agradaba descubrir món, anar investigant… Era un nen de 5 anys

Normalment els records de l’infància són positius, el meu també ho és perquè el recordo a ell que era el que més m’estimaba i jo ho donaria tot per tonar-lo a veure. Jo sé que ell estigui on estigui em protegira de tots els problemes de la vida.

TESTIMO SEMPRE ET RECORDARE

FOTOS:

www.argentinawarez.com

www.taringa.net

VIDEO:

Poso aquesta canço perquè m’agrada molt i em fa reflexionar sobre el que faig i sento.

Bon cap de setmana

Deixa un comentari

