Propòsits!

Molt bona tarda ”viwers’, ja tenia ganes de començar la imformàtica per continuar fent entrades i estar amb vosaltes!
Pasem al tema d’avui, tinc pensat parlar sobre els propossits que en aquest cas, seran els meus proposits o esperanças o reptes que jo em poso per posar-me a prova i seguir millorant.

Recordeu mai és tendria que deixar d’aprende!

PASEM A LA LLISTA! DE PROPÒSITS

-Treurem el curs amb una mitja de 7.

-Seguir tenint tant amics com tinc ara.

-No xerrar tant a classe.

-No tardar tant de temps en fer els deures.

-Seguir lluitant pel meu somni.

Pero recordem que no tot es dolent, també tenim coses que millorem curs a curs.

QUÈ HE MILLORAT?

-He millorat en l’expressio.

-He millorat molt en Filosofia, de treure un 7 a la primer Trimestre a passar a l’ultim trimestre i treure un 10.

-La meva presentació és més pulida i ordenada.

FOTOS:


http://www.desmotivaciones.mx

VIDEO:

ESPERO QUE US HAGI AGRADA MOLT!
US DEIXO AMB AQUESTA SÚPER CANÇO QUE ARRIBA DESDE ITÀLIA AMB MOLTA FORÇA, HE IS ITALIANO!

Deixa un comentari

