El millor lloc del món MUNDIAL!

Molt bona tarda subscriptors suposo que hos he enganyat una mica amb el titól, pensareu que farem una entrada super èpica amb un lloc molt bonit pero esteu molt equivocats….
Faré un resum de com ha sigut el meu curs a l’escola, començare pel principi i cada vegada la cosa s’anira fent més tràgica.😀

-Quan queda una setmana per començar l’escola sempré tot son colorins perquè em compro el material escolar nou i sempre començo molt content perquè no em falta material.

-Les primeres dos setmanes són molt relaxades perquè fa poc que he tingut vacances i estic molt content perquè veig als meus amics i torno a passar-mo bé en (ALGUNES CLASSES 2 o 3) <No os feu il·lusions.

-Desprès ja comença lo mes divertit!

Dilluns: Examen
Dimarts: Examen
Dimecres: Treball i Examen
Dijous:Examen
Divendres: Treball i Examen

PD: Aquesta setmana el divendres he tingut 4 examens

Els professors alguns em cauen bé, al principi tots ens cauen bé fins la professora que me odies *****.
Però desprès començen a dir-te la mateixa pel·lícula de sempré, no estudies! no ho fas amb gana!
I algunes vegada li dires: Posa't tu a fer deures i a estudiar per 3 examens, que no nomes fem matemàtiques, però sempre prefereixo no dir res per no ficar-me en problemes

Desprès arriba sintesí que molts diuen que no s'ha de treballar tant pero..
Si vols treure una bona nota i tens que dedicar bastant temps però jo ara el que desitjo és que em toqui de tutor de sintesí al professor de imformàtica, ja que és un dels que em cau millor😀

No parlaré més pero poso un video que reflexa com estic ara i el meu resum!


petitabruixa.blogspot.com


tusdesmotivaciones.tumblr.com


alumnos.info

Video:

Deixa un comentari

