Tu ets el escollit!

Molt bona tarda subscriptors avui comentaré el que li regalaria al meU MILLOR amic que és diu Roger.
El tindria bastant fàcil ja que com és el meu millor amic sé els seus gustos. M’agrada molt fer aquesta entrada perquè crec que és molt fàcil i t’adones de les coses que tens en comú amb els amics!

Perque ho tindria tan facil?

-Vaig molt a la seva casa.

-Se moltes coses d’ell.Veritat!

-Se els seus hobbys. Esport!

-Se el que li agrada més fer. jejeej (viciar-se al lol o minecraft)😀

PLUJA D’IDEES.

-Pilota de basquet

-Skin del Lol

-Roba.PUll and Bear etc..

-Play 4

He de escollir una ii…..

-Agafo la de la pilota de basquet perquè el practica i semprè que vaig a casa seva colem la pilota al veí o es ‘pincha’ jajaja :DD I penso que és amb allo que s’ho passaria més be! Clar que ell està a un equip de basquet i logicament no li regalaré una pilota de futbol.

FOTOS:


pablobianchinoticias2.blogspot.com


forums.euw.leagueoflegends.com


modaellas.com


http://www.meristation.com

VIDEO:
Com el conec molt bé se que el seu jugador de basquet preferit és el Derek Rose

Deixa un comentari

