No em puc marxar sense fer-ho…

Molt bona tarda subscriptors he aprofitat una estoneta que tenia lliure a classe i he pensat que podria fer l’entrada ara perquè no tenia ganes de fer altres coses! SEMPRE AMB VOSALTRES!
Parlaré i comentaré sobre 5 coses que tinc que fer abans d’anarmen al altre mon…

1-M’agradaria estar alguna vegada amb algun jugador de futbol de primera divisió i que em regales la seva ”camiseta” de futbol, aquest diumenge vaig estar molt aprop de que el Puñal (Jugador del Osasuna) me la dones però com sóc baixet vaig saltar a per ella i no vaig arribar..
2-M’agradaria anarme’n de viatge tota la meva família més propera ja que fa molt de temps que no vivim una experìència divertida tots junts.
3-M’agradaria tenir el meu propí hort a casa i plantar verdudes i que creixin i el dia que les recolli per menjarme-las tindria una satisfacció molt gran al meu cos i crec que si els productes que menjo els produeixo jo menjaria més i millor.
4-Uns dels meus somnis es treballar de comentarista deportiu narrant els partits de primera divisió perquè m’agrada molt i és de les poques coses que disfruto al màxim, simplement m’encanta!😀
5-M’agradaria retornar-li als meus pares totes les coses que m’han donat i favors que han fet per mí i crec que el primer pas de tots és seguint estudiant i estudiant fins a tenir algun treball.
6-També m’agradaria arribar al futbol professional perquè el futbol per a mí es TOT! I jo no dic jugaré al barça perquè és molt dificil però tenim que pensar que ni han molts equips i que amb esforç i dedicació és pot arribar,direu, és dificil

FOTOS


lostonsite.com


huertodeisk.blogspot.com


forum.rojadirecta.es


alberrta.wordpress.com


http://www.alicanteactualidad.com

VIDEO:

Deixa un comentari

