EuroViSiOn – No m’ho crec…

Bona tarda subscriptors, avui tornem amb una entradeta més però aquesta serà de manera constructiva. Estic enfadad!

JA no m’agrada Eurovision perquè sempre es voten els mateixos entre ells és a dir Russia el seu veí es Bielorrusia doncs que fara? Donar-li els 12 punts independentment de que la canço sigui bona o dolenta…Lamentable

Crec que la cantant de España va fer un molt bon paper i va agradar molta gent ja que li van votar 17 paisos!
Vem quedar en la posició 10, no està malament però jo crec que amb lo bé que ho va fer podria quedar entre els llocs 1-2-3.

La guanyadora/(guanyador) és deia Conxita i no cantaba malament però un dia despres de la gala segueixo pensant que la mitat dels vots són per la barba aquesta que porta, no ho entenc

Crec que la clau per guanyar Eurovision és fer el ridicul ja que quan vem portar el Chikiliquatre vem quedar entre els 5 primers i va ser un èxit.

A les votacions España és va quedar alucinada perquè esperava els vots dels nostre germà Portugal pero..
No hi van donar res. No vull entrar en discurcions però crec que el tema Mourinho ha influit!

Personalment em va agradar molt Finlandia!
La meva decepció Francia que només hi va aconseguir 2 punts,pobrets

Tenim que tornar al lalalalalalalalalalalalala😀
que semprè guanyavem!

Fotos:

http://www.eurovision.tv


http://www.vertele.com


Espero que us agradin els videos😀

Deixa un comentari

