Unes Petites Vacances!

Com esteu? Jo estic content, ja que el meu bloc torna amb les piles carregades per tornar a posar-se en marxa!
I millor que mai!

La primera entrada després d’aquestes petites vacances he pensat que podria anar sobre el que he fet en Setmana Santa i aixi recordar el bons moments sense anar a l’escola😀

Divendres 11 d’abril:

Vaig estar descansant tot el dia i despres em vaig anar a donar una volta pel passeig marítim de Castelldefels i m’ho vaig passar molt bé.

Dissabte 12 d’abril:

Vaig estar a casa d’un amic de l’escola i vem estar jugant al minecraft un bon de temps i fins i tot vem aconseguir guanyar uns jocs de la fam! Som els millors!

Diumenge 13 d’abril:

Em vaig passar tot el dia a casa ajudant als pares a netejar el jardi i regar les plantes.Va ser un dia divertir ja que despres vaig estar jugant al LOL mentre’s parlava amb Skipe!

Dilluns 14 d’abril:

Vaig anar a comprar al supermercat i desprès vaig aprofitar per anar a visitar a la meva àvia i a la meva tieta ja que feia bastant temps que no la veia.

Dimarts 15 d’abril:

Vaig anar a un centre comercial a comprar roba i alguna sorpreseta pel meu germà!
Al final quan vem acabar estaba agobiat d’estar allà tancat!

Dimecres 16 d’abril:

Vem dinar quasi tota la meva família a un restaurant! PD: Estaba boníssím!

Dijous 17 d’abril:

Vem anar a la festa d’aniversari d’un company de futbol i tots vem disgrutar molt!

Divendres 18 d’abril:

Vaig anar a passejar una altre vegada però aquesta vegada va ser al Port Giniesta!

Dissabte 19 d’abril:

Vaig sortir en bicicleta amb la meva cosina i vem arribar fins a la platja!

Diumenge 20 d’abril:

Aquest dia em va tocar pencar en àmbits escolars però vaig deixar fets tots els deures!

Dilluns 21 d’abril:

Aquest dia no vaig poder fer res ja que estaba pensant que demà un altre vegada a l’escola i vaig estar relaxat tot el dia!

FOTOS:

http://www.carmenyates.com


blogdelatele.blogspot.com


depobrearicord.com


mizzdanger.metroblog.com

Canço de la Setmana Santa!

Deixa un comentari

