Minecraft – Fes el que Vols!

Molt bona nit subscriptor, avui venim cargarts de son :D… <Vull ja la setmana santa…
Avui parlarem d'un dels meus jocs preferits. I és el minecraft. Suposo que ja ho conoixereu però és que m'agrada tant que vull fer una entrada!
Repartirem l'entrada amb varies parts, però avui posarem un nou apartat que s'anomerara OBJECTIU i segurament sortirà a totes les entrades.
Començem!

INTRODUCCIÓ:

Minecraft és un joc independent de món obert creat originalment pel programador suec Markus "Notch" Persson i més tard desenvolupat i publicat per Mojang. Va ser llançat al públic per PC el 17 de maig de 2009, com a versió alfa a desenvolupar, i després d'actualitzacions graduals, es llançà la versió el 18 de novembre de 2011. La versió per a Android es va llançar un mes més tard, el 7 d'octubre, i la versió per a iOS es va llançar el 17 de novembre de 2011. El 9 de maig de 2012 el joc es va llançar per a Xbox 360 com a joc de Xbox Live Arcade

PERQUÈ M'AGRADA?

-Perquè puc fer el que em doni la gana sense que estigui la mare dienme no facis allo!

-Perqùe m'agrada molt costruir i es perfecte per això

-Perquè m'ho passo molt bé

-Perquè aprenc anglès

-També tinc alguns mods educatius com per exemple un de matemàtiques que si faig bé les equiacions em donen diamant que és el mineral més bo de minecraft!

COM ENS SITUEM?

– En el Nether que és on ens podem trobar ''fortalezas,spawns de blazes,whitereskeletons,Berruga Abisal..''

-Overworld que sería el món normal.

– I el End on tenim que matar al drac! RECOMANACIÓ: No mireu als endermans als ulls

ELS MEUS MOBS FAVORITS:

-Zombie

-Enderman

-Slime

A QUIN TIPUS DE MODE JUGO:

-Al meu survival

-Al multiplayer amb amics

– I algunes amb MODS

COM PODEM OBTERNIR EL JOC?

-El podem obtenir a la pagina oficial de Minecraft per 19,95 i és pot pagar amb varies targetes…

-També el podeu conseguir pirata (NO RECOMENABLE)

I bueno, segurament cap a la Setmana Santa obriré un canal a Youtube on penjaré videos de Minecraft,Football Manager i vull que vosaltres estigueu amb mí i que veieu els meus videos d'igual manera que cada setmana observeu l'entrada!

OBJECTIU= Passar-ho bé

FOTOS:

http://www.ubuntizando.com

http://www.moddb.com

minecraft.novaskin.me

VIDEO:

Deixa un comentari

