Ens Ananem De Viatge!

Hola, molt bona tarda, ens veiem un dia més una setmana més i un any més jajaj <No era la meva intencio dir això però m'ha sortir del cor😀. Ens deixem de bromes ja, avui vinc a parlar d'un tema que quan he vist que el professor posava aquest tema he sentit satisfació perque és molt bona idea, M'ENCANTA!
Dividirem l'entrada en varies parts com sempré!

TOP *5* DE COSES QUE M'ENPORTARIA!

-Una Pilota de Futbol

-Unas fotos de la gent que estimo! I a la meva mare perquè em faci el dinar😀

-Utencilis basics

-Un llibre perque la meva ment necessita veure coses diferentes

-I un estoig amb llapissos i bolis.

ARGUMENTACIO:

Pilota: Perquè m'encanta el futbol i no puc estar més d'un dia sense tocar una pilota.

Fotos: Ja que no podré estar amb la gent que més estimo,vull tenir-los al meu costat i on que no em responguin parlar-vos. També serà una força perquè sempré els tindré.

Utencilis bàsics: El necessitaria per qualsevol cosa. Per exemple per tallar alguna cosa , també per la fabricació D'instruments.

Llibre: Perquè la ment necessita veure una altre cosa que no sigui desert!

Estoig: Perquè m'agrada molt escriure i si trobes alguna persona seria una forma per comunicar-me.

TOP 5 COSES QUE EM PORTARIA SEGONS ELS MEUS SOMNIS

-Un carro ple de menjar del Mercadona!😀

– Un jeep, per arribar a la cilivització

– Un Telefón mòvil amb la aplicació de GPS

– Uns 10000000000 billons perquè em paguin un jet privat cap al meu pais

– I a la mava mare per no perdre el vol en l'aeroport.

FOTOS:

es.wikipedia.org


es.dreamstime.com


http://www.elpais.com


http://www.aceros-de-hispania.com
http://www.comocuando.es
cuentoamimanera.blogspot.com

VIDEO:

US DEIXO AMB UNA CANÇONETA DEL DESERT!

Deixa un comentari

