Pórtatil- Compreu-lo!- Es ASUS!

Molt bona nit,avui vinc a por una entradeta molt important, os recomanare el millor portatil que ni ha al mercat qualitat/preu, Si! Dividerem l’entrada en varies parts. Espero que us agradi Subscriptors! US DEIXARÉ TAN CONVENÇUNTs QUE HO COMPRAREU!😀

PARLAREM EN CONCRET DEL MEU ORDINADOR: ASUS A55V

PERQUE HO TENIU QUE COMPRAR?

-Perque el tinc jo. jajaja😀

-Perque té una batéria molt bona i dura molt.

-Perquè està molt bé qualitat/preu

-Perquè té molt bona autonomia.

DATES BASIQUES DEL ORDINADOR ( O SIGUI LA PEGATINA )

-CPU: Intel Core i7 3610Q. 2.3GHz

-ODD: DVD Sup.MTI

-Memory: 4GB

-OS: WIN7 PREMIUM

-HDD 320GB

OPINIO MEVA DEL ORDINADOR:

-Porto utilitzant aquest ordinador 3 anys, me’l vaig comprar per un ”capritxet”, m’agraden molt el tema aquest dels ordinadors i van sortin els primers I7 i no vaig poder resistir-me i el mateix diventres el vaig comprar al MediaMark.
Em va costar uns 699$ però mereix molt la pena perquè mai havia tingut un ordinador tant bó i amb tanta potencia. Una opinio molt positiva per a la meva part. Li dono un 9

L’UNIC QUE NO M’AGRADA:

M’esta donant ultimament molts problemes a la bateria , perquè posa que la cambi… No se que faré perque surt més a conte comprarté un de nou i com ja han surtit el I8 doncs… JA VEUREM😀
També estic tenint molts problemes amb el WordPress…

FOTOS:

http://www.mrmicro.es


http://www.novidadesdeinformatica.com


http://www.4frags.com


fusagasuga.olx.com.co


fusagasuga.olx.com.co

VIDEOS:

ESPERO QUE US HAGI AGRADAT !

Deixa un comentari

