Carnestoltes

Com ja sabreu aquesta setmana ha sigut carnestoltes i he pensat que podria fer unes critiques sobre les disfresses etc… M’agrada comentar les disfresses i dir el que em pareix bé i el que no. Donc començem a dir les nostres opinions. Espero que us agradi  la entrada, la dividirem com sempre en parts. Bon cap de Setmana!

Perque M’agrada?

-Perquè és molt original.

– Perquè m’agrada anar a les botigues i mirar.

– Perquè és molt divertit

– Perquè m’agrada cambiar la mentalitat per un dia.

– Perquè em donen caramels! MmMmM😀

 

De Quina Manera Ho Celebro?

-Surtin a la ”cabalgata ”del meu poble.

– Anant tot el dissabte disfrassat pel poble.

– Amb la família, comparant disfrassos i explicant com els hem fet.

Disfrassos Més Utilitzats Aquest Any:

Soldat. La gent no és complica, és posa un casc, van al xinos compren una pistoleta de joquina i és pinten la cara.

Mickie Mouse. Disfressa molt típica però que sempre agrada

Minion. Una disfressa molt original, la idea ve de Gru Mi Villano Favorito. M’agrada molt aquesta idea.

Ana Botella. Una gran idea, però la veig bastan complicada.

Puntuacio:

1: Li dono un 7

2: Li dono un 8

3: Li dono un 10

4: Li dono un 7

FOTOS:

asaltorabioso.foroactivo.com

 

 

articulo.mercadolibre.com.mx

 

www.funidelia.es

 

www.chicaperika.com

VIDEO:

ESPERO QUE US HAGI AGRADAT SUBSCRIPTORS!

 

 

 

Deixa un comentari

