Jordi Sanchez – El meu Actor Favorit

Bona tarda subscriptors avui aprofitant que tinc febre i no he pogunt anar a l’escola, em trobava molt malament i no tenia ganas de fer res,però he pensat que podria fer una entrar al bloc molt divertida! Coneixerem mes a fons a en Jordi Sanchez tambe conegut con Antonio Recio a la serie ”La Que Se Avecina” Espero Que us agradi! Hem Arribat a les 190 visites!

Dades Personals:

Neixement: 7 de maig 1966

Color Cabell: Marró

Color Ulls: Marrons

Nacionalidat: Espanyol

Raza: Blanca

Com al coneixem a ”La Que Se Avecina”? (Sobrenoms)

– ‘Pescadero”

-”Centollito”

– ”El Recio”

– ”El Rancio”

– ”Perillitas”

Ocupacio en la sèrie:

– Majorista de congelats i també va ser el tercer president de Montepinar.

Perque M’agrada?

-M’agrada perquè fa moltes bromes

– Perque sempré està fent  la vida impossible a la gent

– Perquè és molt gracios.

– Perquè les sabes frases con ”Me Minas La Moral” són bonissimes.

– Perquè sempre està ficat en problemes i els intenta arreglar sempre, però d’una manera no molt normal

 

Com el vaig conèixer?

– El vaig conèixer un dia que m’anava a dormir, la meva mare no em deixaba veure aquest programa de la televisió però vaig passar per la habitació del meu germà i em vaig quedar una mitja hora veint-la sense que la mare em veis, m’enrecordo que va ser un episodi anomentat ”Motepintar Palace. Tractava de que tenien que pagar a uns paletes per les obres , llavors van montar una mena de hotel,pensió (que tot era molt improvisat. Van enganyar a uns anglèsos i els van porta al edifici i van intentar dissimular tot el possible però al final es van a donar conte els ”guiris” i se’n van anar.

FOTOS: 

+

www.vayatele.com

 

www.formulatv.com

 

www.formulatv.com

 

es.wikipedia.org

 

www.infoseriestv.com

 

www.formulatv.com

 

www.formulatv.com

 

www.clicmas1.com

 

www.telecinco.es

 

Argumentació: Ho sentó subscriptor avui no puc posar un video per uns  problemes en el ordinador, de totes maneres el dilluns parlaré amb el professor per dir-li que hi puc fer, ho sentó molt, de totes mares us posare el enllaç del video que volia possar.

Sentó les molèsties… Intentaré possar el video d’una altre manera, i veurem si d’aquesta manera…

Enllaços:

 

 

 

 

Deixa un comentari

