EL MEU JOC PREFERIT – FOOTBALL MANAGER

Avull os vindre a parlar del FOTBALL MANAGER, la majoria no sabre quin joc és però això em vindre bé perquè us tindre que explicar tot desde zero i no tinc cap problema perquè m’encanta. Dividirem l’entrada en varies parts pero no dire quines😀 Os deixaré amb l’intriga.

INTRODUCCIÓ QUE DONA L’EMPRESA QUE REALITZA EL LLOC:

Football Manager ™ 2014 és l’última entrega de la sèrie de gestió futbolística de Sports Interactive. Com sempre, el nostre objectiu és crear el simulador futbolístic definitiu, i estem encantats que hagis decidit formar part d’això. A la secció “Què novetats ofereix FM14?”, Més endavant, trobaràs informació sobre els nombrosos canvis que ha experimentat el joc.

OPINIO DE LA INTRUDUCCÍO QUE DONEN:

Crec que la introducció es bastant correcte però falten algunes cosetes que nosaltres ens encarregarem de dir-les i millorarles.

PERQUE M’ÀGRADA:

-Perquè m’encanta el futbol.

– Perquè també hi juga el meu germà i sempre ens piquem perque el diu que ell es millor i jo dic que sóc jo, germans…

– Perquè ni ha una pagina especilitzada en aquest joc i m’agrada compartir amb la comunitat els meus avenços.

QUAN VAIG COMENÇAR A JUGAR?

Quan tenia uns 5 anys recordo que veia al meu germà sempré jugant aquell joc i jo sempré estaba al seu costat mirant perquè m’agradava molt, pero quan tenia 8 anys em van regalar el meu primer ordinador i estaba molt content, però quan vaig veure que i a dins estaba el FOOTBALL MANAGER vaig començar a ballar , saltar i despres li vaig donar un peto al meu pare i estaba tan emocionat que sense voler el peto va ser a l’orella.

QUE EM PROPORCIONA EL JOC?

– Gràcies aquest joc he après molt de futbol, se tots el equips de primera divisió de Espanya,Anglaterra,França,Portugal i Itàlia i se també molts jugadors etc.. (APRENDRE ÉS MOLT FÀCIL SI UNA COSA T’AGRADA).

– També és molt divertit i dinàmic.

-Agafo experiència pel futur a l’hora de gestionar i inventir els meus diners.

SITUACIÓ DEL MEU CLUB ACTUAL (EVERTON)

-Estem bastant bé anen primers a la lliga per davant d’equips molts rics com per exemple El City o United.

-Nosaltres no tenim tan presupost, però jo estic intentant transmetre a la directiva que és més important la cantera.

– Estem millorant molt i ens donen com equip que millors jugadors tindrem al  futur.

Font: The Guardian

 

Font : Escudos de Equipos

 

Font: FMsite

Video:

 

 

Deixa un comentari

