LOS SIMPSONS? UNA ALTRE VEGADA? ES CLAR QUE SÍ!

Bon dia subscriptors, no he pogut penjar l’entrada abans perquè tinc molts deures i examens, ho sento. Però anem al grà, com ja haureu vist al títol parlarem dels SIMPSONS. Dividirem la entrada en algunes preguntes típiques com per exemple Perque T’agrada, Personatges, Que ens aporta a nosaltres com a persona i algun apartas més. Espero Que Disfruteu!

PERQUÈ M’AGRADA?

-Perquè són molts divertits.

-Perquè els veig des de que tenia 5 anys.

-Perquè al mig dia és com una tradició veurel’s i els veig amb la meva cosina

-Perquè els personatges estan molt bé.

– Perquè cada episodi és un món i no saps el que et pots trobar.

QUE M’APORTA A LA MEVA MOTXILLA, QUE RECORDO O QUE EM FA PENSAR?

– Principalment veig els Simpsoms perquè quan el meu aví existia i estaba amb mí li agradaven molt, i li agradava molt el seu color de la pell, el pobre deia semblen abellas! I recordo els bons moments…

– No crec que em pugui a portar molta cosa a la meva motxilla i meny del Bart que desprès parlarem d’ell. Però sempré ens podem fixar i aprendre d’algun aspecte.

– També m’enrecordo d’un moment molt curiòs, quan anava a CICLE INICIAL no m’enrecordava mai de l’hora però quan començaven els SIMPSONS deia Siiiii! I era perquè tenia ganes d’anar al cole, ara no tinc tantes ganes però intento esforçar-me el màxim.

PERSONATGES:

Clancy Wiggum, o el cap Wiggum és un personatge de la sèrie animada Els Simpson.

Clancy Wiggum va néixer a Baltimore, Maryland. És el cap de policia de Springfield i representa l’estereotip de policia nord-americà: obès, incompetent, aficionat a les rosquilles i mandrós. En les primeres temporades tenia el cabell negre però després va canviar a blau.

Herschel Shmoikel Pinkus Yerocham Krustofsky, conegut com Krusty el Pallasso, és el pallasso que condueix el programa de televisió favorit dels nens de Springfield, localitat on transcureix principalment la sèrie.

Apu Nahasapeemapetilon és l’amo d’una botiga a Springfield, El Badulaque, a la qual recorren diàriament els Simpson per comprar els seus aliments . És un immigrant indi i representa un estereotip: l’amo d’origen indi d’una botiga.

Moe Szyslak és el propietari de la Taverna de Moe. També és un metge cirurgià sense llicència. Segons va assegurar en un capítol és holandès, tot i que en un altre capítol  el seu nen  li parla italià, tot i així mai queda clar. En les seves primeres aparicions, Moe tenia cabells negres, al contrari dels capítols actuals on té pèl gris.

 

Margaret “Maggie” Simpson és la tercera filla del matrimoni protagonista, Homer i Marge Simpson, i la més jove d’ells. Els seus germans majors són Bart i Lisa Simpson. Com que encara no pot parlar, Maggie és la que menys protagonisme i importància té en la família Simpson.

Lisa Marie Simpson és la filla mitjana d’Homer i Marge Simpson, i germana de Bart i Maggie. Gaudeix de notable protagonisme i complexitat en la sèrie, ocupant un lloc en els top ten dels millors personatges de la sèrie, habitualment per sota d’Homer i en ocasions de Bart.

Bartholomew “Bart” Jojo Simpson té 11 anys i és el primogènit, i únic fill home, d’Homer i Marge Simpson. Per tant, és el germà gran de Lisa i Maggie.

Marjorie “Marge” Bouvier Simpson, és l’esposa d’Homer Simpson i mare dels tres fills que ha tingut d’aquesta unió amorosa: Bart, Lisa i Maggie. La seva presència ha demostrat ser fonamental per mantenir la família unida.

Homer Jay Simpson, més conegut com Homer J. Simpson o simplement Homer Simpson, és el pare de la família protagonista i un dels personatges centrals i més importants de la sèrie.

 

ACCIONS CLÀSIQUES DE LA SÈRIE!

VIDEO:

2 comentaris

Es molt interessant e apress molt amb el teu super text

jajaajaja gracies,
espero que t’hagi agradat😀
És el meu objectiu!

Deixa un comentari

