Vaig Coneixer en Dakh

INTRODUCCIÓ:

Avui us vindre a parlar de un llibre que m’he llegit fa un parell de setmanes i crec que és molt bo, ho recomanaria per totes les edats. Com ja es habitual al meu bloc dividirem la entrada en diferents parts. ESPERO QUE US AGRADI I DISFRUTEU!😀

RESUM DEL LLIBRE:

Aquesta novel·la passa a través de correus electrònics. L’ Aledis torna a Sabadell després d’unes grans i fantàstiques vacances a Sitges amb els seus amics, la Neret, en Roc…

Quan comença l’escola segueixen en contacte a través de correus, explicant el seu dia dia, els seus deures, els seus secrets de nuvis, etc. Quan l’Aledis li comenta a la Neret que s’està fent amiga d’un noi de Kenya tot es complica entre ells i tindran circumstàncies molt complicades i acabarà amb un final amarg per tots.

OBJECTIU DEL LLIBRE:

-No tenim que despreciar a ningú perquè sigui de color . MOLT IMPORTANT

– Hem de VALORAR tot el que tenim.

– Tenim molta sort , ja que no hem tingut una història tan dura com la del nostre company Dakh

-Ens ha tingut que fer reflexionar i pensar.

QUE HE SENTIT JO:

– M’ha sigut un llibre molt facil de llegir i pertany me he ficat molt es la historia.

SENTIMENTS QUE HE SENTIT:

-TRISTESA

-EMPATIA

-SOLIDARIDAD

US DEIXO AMB UN VIDEO DE CONSTUMS DE KENIA!

FACTORS QUE MILLORAR:

-Caldria fer una segona part o que allargessin una mica el llibre ja que només de 75 pàgines…

DADES DEL LLIBRE:

Títol: Vaig conèixer en Dakh!

Autora: Glòria Marin

Editorial: Barcanova

Colecció: Antiviana nova

Deixa un comentari

