Els Meus Desitjos Pel 2014

Com ja he vist la entrada que faré serà dels meus desitjos pel 2014, direu quina cosa mes típica no? Doncs no perquè nosaltres la emfocarem en 3 parts les coses que volem que passi i las que no tornin a passar com a 2013, i per ultim diré el meus desitjos,crec que és una idea bastant original .COMENÇEM!

COSES QUE VOLEM QUE NO PASSIN AQUEST ANY:

-Veure a la mare amb cara de monstre enfada.

– Emfadarme amb el meu germà

 

– Em costa concentrarme per fer els deures.

– No menjar del que no m’agrada.

-No deixar escoltar a vegades les propostes.

 

COSES QUE VULL QUE PASSIN!

-Que demà quan estigui veient el Espanyol-Madrid em donin la seva samarreta😀

– Que la meva família no li passi res.

-Que la gent ajudi més al nens de L’àfrica i envien una mica de diners als mes com faig jo, però lo pèsim es que una familia com la meva sense cap riquesa tinguem que contribuir i gent amb molts diners no doni ni 1 euro… Lo important no es donar molts diners si no que pocs diners però molta gent perque entre tots s’ha aconsegueix tot, feu-me cas.

Que laborablement li vagin bé les coses a tota la família i amics i perquè no que millori la situació econòmica a CATALUNYA.

-Vull seguir treient bones notes. jajajaja😀

 

EL MEU DESITJ PER 2014

La Salud. Es insprencidible perquè si no tens salud no pots disfrutar ni la família ni de diners ni res.

També vull aprofitar per dir-hos Feliç any nou!

VIDEO:

 

 

Deixa un comentari

