Nadal- Temps de Pau

El nadal és una festa molt agradable pero també pot ser una mica ”putinera” perque si per exemple el dia 25 és va morir un familiar doncs ho recordes i les proximes festes de Nadal no seràn igual.

PERQUÈ M’AGRADA EL NADAL?

-Perquè estic amb la família i m’ho passo molt bé amb ells.

-Perquè preparó el dinar i li ajudo a la mare a organitzar-lo tot

-I perquè em donen algun regal.

PERQUE NO M’AGRADA?

-Perquè no puc disfrutar el Nadal amb el meu avi.

-I perque durà molt poc.😀

Però jo crec que un dels moments més bonics es quan poses el arbre i el Pesebre perquè tota la família  hi participem.

FOTOS:

Videos:

US DEIXO AMB AQUEST PESEBRE VIVENT

 

 

BONES FESTES SUBSCRIPTORS!

Deixa un comentari

