La Meva Por…

INTRODUCCIÓ:

 

Tots tenim alguna cosa que ens atormeta, com a persona sóc molt ”Miedica” (em fa molta por tot) però tot i que penseu que sigui una desventatja també no està malament ser ho perquè no ets tan impulsiu, primer reflexiones les coses. Anem al grà, que es tenir por per vosaltres? Per mí es una sensació extraña i de inseguratat que no em deixa estar em pau ja que el meu cap pensà i pensà i li dona voltes…La Por és molt dolenta però també t’ajuda a fer-te gran i a que el teu comportament sigui evident.

PERQUÈ JO TINC POR:

Moltes vegades tinc por perquè veig pel·lícules de por com INSIDIUS, i despres per la nit Ahhhhhhh! Un Monstre i resulta que és el meu germà que arriba de la discoteca.. Quina Tela!

-També perquè escolto portes que és tencan, les finestres s’obren etc… I el dia just que estàs cagat de por et quedas sol a casa i… es va la llum. No!!

-Perquè jo a vegades estic somiant i és com les tres bessones obro els ulls i em trobo en un cotxe que va directament a caure per un  penya-segat i desprès cau a l’aigua,quina por!

LA MEVA POR:

La meva gran por és caurem amb el cotxe a l’aigua, em fa molta por, no us podeu imaginar la por que em fa, jo crec que tinc tanta por perquè de petit una vegada vaig caure  al mar i casi m’ofego. També he de dir que la natació no és la meva especialitat, només m’agrada estar a l’aigua amb els pares, per relaxar-me o per estar jugant amb els meus amics (Només)😀

Fotos:

Aquestes són les cares que faig jo quan tinc por😀

Deixa un comentari

