Lo Que Més M’agrada Fer – Fútbol

Per a mí el fútbol és un estil de vida no podria estar sense aquest esport, NO EM PUC IMAGINAR ESTAR 1 DIA SENSE FER UNS TOCS AMB LA PILOTA. De petit em costava fer amics però si us dic la veritat no em feien falta perque jo ja tenia un amic i a més de molt bo, era la meva pilota. Actualment practico el fútbol en un equip i juego  a la primera divisió de la meva categoria i quan estic en el camp disfruto tant que m’oblido de tots els meus problemes, fins i tot que demà tinc 3 exàmens i no he estudiat :D 

Perque M’àgrada?

– Perquè és el millor esport del món.

– Perquè aquest esport em motiva molt.

– Perquè es molt divertit.

-Perquè sempre tens que estar alerta.

– Perquè tota la meva família el pràctica o el va practicar.

Que m’ha porta a mí?

– M’ha porta seguretat.

– Em donen de no rendirme mai per alguna cosa

– Conviveixo amb els meus companys.

– Passem moltes aventures junts.

 

Això que us diré ara segurament direu que es mentira, però té més importància un Iniesta o Un Xavi Que un Messi o un Cristiano. Perquè?  Perque ells són els que fabriquen el joc i els que fan la feina bruta, els davanters l’ùnic que tenen que fer es enpuxar el cuir fins la porteria. Fes-meu cas SIUSPLAU! Això ÉS molt espècial

Arà posaré fotos dels meus jugador favorits del fútbol

Fotos:

 

I el millor gol de tots:

2 comentaris

ola amí també m’agrada el futbol
http://dag1078.wordpress.com/

M’alegro que t’agradi,, però no facis spam nen! ajajajajaj

Està molt bé el teu bloc

Deixa un comentari

