Ja He Tornat!

Bona nit, com ja sabreu sóc el propietari del bloc i tinc una bona notíca! A partir d’aquesta setmana començaré a penjar les dos entrades setmanals. He vingut amb moltes més ganes. Tinc pensat fer el especial 100 visites, ho tinc tot planejat però segurament aquesta entrada la deixarem per la setmana que bé, ja que cal mes treball, segur que os agradarà!
Una de les coses que tenim pendents són revisar els nostres objectius. Aquest són els objectius que em proposo:
-Arribar a las 750 visites aquest any.
-Fer 2 entrades per setmana.
-Que us agradi el bloc
-Que jo gaudeixi del bloc
– I mantenir les ganes de fer les coses bé

Fins una altra vegada!

Deixa un comentari

