Valoració Personal

Valoració Final de Curs

 

Primer de tot bon matí, aquest curs m’agradad molt perquè aquest invent del bloc m’ha fascinat és super divertir i lúdic. També afavoreix el professor d’aquest any que es molt bo, te moltes virtuts con graciós i simpàtic. He après moltes coses de profit en aquest curs i he sapigut utilitzar com un informàtic el Oppen Oficce tot i que era una mica aburrit després, jaja. També he de dir que sense vosaltres res hagués set possible, poques persones segueixen el meu bloc, però ells ho disfrutren i ells està aquí per disfrutar. Aquest estiu seguiré amb el bloc però lo més segur es que només faci 1 entrada cada 2 setmanes.

Espero que us hagi agradat i estic orgullós de tot el que fet.

Bon estiu!

 

Al meu bloc no hi parara la festa!

Deixa un comentari

